BannerFans.com

Feb 5, 2010

ROADSHOW AMOOREA....

Saya baru sahaja mendapat email dari Che Din, our SUCCESS NETWORK TEAM group leader.... jadual untuk roadshow AMOOREA dan GFI untuk bulan februari telah keluar..


Jadual Roadshow GFI Bersama Datin Zam dan Tan Sri Zaleha Ismail

SABTU 6hb - SRI MALAYSIA, MELAKA
AHAD 7hb - SRI MALAYSIA, JOHOR BHARU
SABTU 20hb - REGENCY SENTOSA, ALOR STAR
AHAD 21hb - SRI MALAYSIA, PENANG

KHAMIS 25hb - IBU PEJABAT, SHAH ALAM

JUMAAT 26hb - RAUB, PAHANG

SABTU 27hb - RAUB, PAHANG
AHAD 28hb - ROYALE BINTANG, SEREMBAN


Kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk- produk ini, dan mengetahui pelan pemasaran melalui GFI, anda dialu-alukan untuk menghadiri roadshow2 ini.... Sangat berguna! terutama yang masih ragu-ragu terhadap keberkesanan produk ini!!


Kepada sesiapa yang berminat untuk ke roadshow di Ibu Pejabat GFI, Shah ALam.. u all bole call/sms saya Hanani 019-3419702... ;)



PERHATIAN!!!!

Untuk pengetahuan semua, harga untuk sekotak AMOOREA BEAUTY BAR (4 bar) hanya RM200.00 dan secara automatik anda menjadi ahli... INI ADALAH HARGA TERENDAH JIKA DIBANDINGKAN DENGAN SABUN MOOR YANG LAIN!!!!!


Rugi jika anda tidak mengambil peluang ini, dengan harga serendah itu mampu mengatasi segala jenis masalah kulit dari hujung rambut hingga hujung kaki...... dan seterunya menjana pendapatan yang berterusan!!!!



untuk update seterusnya, saya akan share information mengenai satu lagi produk hebat AMOOREA iaitu AMOOREA SLIMMING PATCH.... tunggu ya!!!!!!






No comments:

Post a Comment