BannerFans.com

Jan 26, 2010

penyelesaian kepada masalah kulit dan rambut

dah lama saya dengar mengenai amoorea, tapi sebelum ni buat donno je. ada dpt flyers kat rumah, baca then letak tah mana-mana.... makin lama saya rasa produk ni semakin mendapat perhatian, jadi saya mula surf kat internet to get all information pasal amoorea.. i thought it is only as facial soap, tapi rupa-rupanye banyak sangat kegunaan amoorea ni, bukan setakat muka tapi seluruh badan, antara kegunaan-kegunaan amoorea ni:

  • Mengecilkan liang-liang pori

  • Mengawal ' blackhead' dan 'whitehead'

  • Mengawal keseimbangan pH kulit

  • Mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif

  • Mengurangkan kesan parut pada kulit

  • Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah

  • Mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat

  • Membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema , psoriasis , stretchmark , kesan selulit dan sebagainya

  • Kulit kelihatan satu tona lebih cerah kerana proses 'exfoliation'

  • Kulit kelihatan kemerah-merahan secara semulajadi dan berseri-seri

  • Sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak

  • Mengurangkan noda-noda hitam dan sel-sel mati pada sekeliling leher , celah ketiak dan 'bikini line'

  • Bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala

  • Melembut dan menyihatkan rambut

Memandangkan saya memang mempunyai beberapa masalah; kulit badan yg sensitif dan senang berparut (termasuk anak2), rambut gugur sejak bersalin... saya rasa elok juga kalau saya cuba,sbb sebelum ni mmg dah byk sangat produk try tapi takde hasil....

dan di sinilah mulanya saya mencuba amoorea






No comments:

Post a Comment