BannerFans.com

Jan 26, 2010

apa itu amoorea?

AMOOREA Beauty Bar adalah sabun tulen dan 100% semulajadi , selamat dan efektif , 100% di import dari Europe yang berfungsi sebagai " cleansing" , "toner" dan "moisturiser" untuk menjadikan kulit lebih lembut dan muda. Kaya dengan kombinasi Microalgae ( Hm-a) , " Heilmoor Clay" , Tumbuhan Licorice dan Ekstraks Tea Tree Leaf..


1) Hydration Micro Algae - Hm-a

Hma adalah alga yang kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral dari Eropah. Bahan dapat membantu menyerap kelembapan dengan baik.
Hma Kaya dengan vitamin B2,B12 dan niacin yang dapat membantu meningkatkan ketahanan kulit. Dengan kesesuaianya pada kulit , ia tidak akan menyebabkan radang pada kulit dan membantu melembabkan semua jenis kulit





2) Moor

Moor terdiri daripada 700 jenis herba , bahan organic, antibiotic yang semulajadi , hormun tumbuhan dan banyak lagi. Moor adalah bahan yang kaya dengan nutrient yang terhasil dariada proses transformasi ratusan jenis herba , tumbuhan dan bunga-bungaan secara beransur-ansur dan telah mengalami proses pemendapan dibawah permukaan air atau dibawah tanah.
Bebas daripada proses pereputan oleh oksigen dan berada pada iklim dan keadaan biologi yang sangat sesuai , bahan tumbuhan tersebut , menjalani proses transformasi pematangan dalam tempoh ribuan tahun untuk menghasilkan moor. Semasa proses pematangan ini , semua bahan terkandung di dalam bahan tumbuhan disimpan di dalam moor , menyebabkan moor mengandungi ciri terapeutik atau ciri untuk merawat atau mengubati penyakit. Sejak tahun 60 tahun dahulu, kajian klinkal telah dijalankan berkaitan moor dan mengesahkan bahawa moor mempunyai kegunaannya yang meluas. Tambahan pula , ramai doctor dari Eropah turut menggunakan dan mengesyorkan penggunaan moor dalam rawatan. Kajian lebih 50 tahun yang telah dijalankan di Eropah telah mendedahkan cirri treapeutik yang dipunyai oleh moor ;

Bio-Avaible
Berupa meresap pantas kedalam lapisan epidermis kulit. Bahan yang terdapat di dalam moor cukup kecil , jadi ia senang diserap dibawah lapisan kulit atau kedalam system

Anti Septik
Moor mengandungi lignin dan bitumen . Kedua-dua bahan yang mengandungi kandungan phenol yang tinggi dan ini menjadikan ia bertindak sebagai antiseptip yang semulajadi.
Kajian klinikal telah dijalankan ke atas Moor dan diakui bahawa Moor mempunyai cirri yang semulajadi yang tidak akan mendatangkan kesan atau reaksi alergi pada kulit. Ciri yang terdapat pada Moor membolehkan ia berpadu dan sesuai dengan semua jenis kulit.



3) Ekstrak Licorice

Licorice adalah sejenis tumbuh-tumbuhan atau juga dikenali sebagai Akar Manis yang digunakan untuk membuat gula-gula Locorice. Ekstrak Licorice digunakan untuk merawat Pigmentasi atau kulit yang gelap dan kusam. Jadi ia berfungsi untuk mencerahkan kulit jika digunakan secara berterusan. Ekstrak Licorice juga berfungsi sebagai

Anti-Inflammatory
Moor didapati dapat mengurangkan kesan irritasi atau radang pada tisu kulit. Membantu masalah sakit-sakit sendi .

Menyahtoksik
Kompesisi asid humic dan bahan humus yang lain membolehkan moor menyerap sisa toksik yang terdapat pada bawah tisu kulit. Proses menyahtoksik diakui sebagai kompenen penting untuk mengekalkan kesihatan dan menghalang penuaan.


4) Ekstrak Tea-tree

Ekstrak Tea Tree Leaf diambil dengan cara proses pengwapan. Ia berfungsi sebagai " natural essential oil" dan untuk mengawal pertumbuhan bakteria. Ia juga membantu untuk menghalang pertumbuhan jerawat.




AMOOREA sesuai untuk semua jenis kulit: Kulit Berminyak , sensetif , kering normal , jerawat , bersisik , berparut dan sebagainya. Malah sangat sesuai untuk kulit bayi terutamanya yang mempunyai masalah enzema.

AMOOREA juga berkesan untuk menghilangkan kehitaman dicelah peha dan ketiak. Kelemumur dan rambut gugur pasti dapat diatasi. Ini adalah kerana Amoorea ini bertindak menyahtoksik , membersih , mengawal pH , mencerah secara semulajadi , menghalus dan mengurangkan parut. Kulit anda akan kelihatan berseri-seri selepas mengamalkannya.


IANYA TERBUKTI BERKESAN!!











nantikan update seterusnya mengenai produk hebat ini!!

Sebarang pertanyaan, call/sms saya 019-3419702

No comments:

Post a Comment