BannerFans.com

Jan 27, 2010

mudahnya nak guna amoorea!


HANYA 3 MINIT PENGGUNAAN SAHAJA !!!
2 KALI SEHARI DAN ANDA AKAN DAPATI KULIT BERSIH, BERSERI DAN SIHAT SEPERTI SELEPAS MEMBUAT RAWATAN MUKA.


MEMANG BERKESAN DAN ANDA PASTI AKAN BERPUAS HATI DENGAN PERUBAHANNYA SELEPAS PENGGUNAAN 3 MINIT SETIAP HARI. IKUTI LANGKAH-LANGKAH BERIKUT"


AMOOREA ~ Penggunaan yang betul dapat memperlihatkan hasil yang pantas.


1. Bersihkan tangan sebelum guna Amoorea. Basahkan tapak tangan dan gosokan Amoorea pada tapak tangan untuk keluarkan buih. (Tambah sedikit air sekiranya perlu)


2. Dengan menggunakan kedua dua tapak tangan, layangkan perlahan-lahan dalam bentuk bulatan kecil. Mulakan dari bawah dagu dan naik ke muka. .


3. Kemudian biarkan selama 1 - 3 minit (jangan melebihi 3 minit, kurang tidak apa. Kiraan 3 minit termasuk mula muka dikenakan buih Amoorea.


4. Basuh / bilas muka hingga bersih. Gunakan 2 kali sehari (pagi dan malam).


5. Amoorea Beauty Bar boleh mencerahkan kawasan yang gelap seperti celah ketiak, peha dan leher. Pada bahagian badan boleh dibiarkan lebih dari 3 minit sehingga 1/2 jam sebelum dibilas dengan air bersih.


6. Boleh juga digunakan sebagai syampu (tak perlu guna shampoo dan conditioner lain lagi). Caranya adalah ~> basahkan rambut kemudian ambil Amoorea Bar dan sapukan ke seluruh kepala dan gosok.


MUDAH KAN??



KESAN PERAWATAN / TINDAK BALAS

Tidak semua orang akan mengalami kesan perawatan. Jika muka anda memang telah ada jerawat, anda akan dapati jerawat semakin banyak keluar kerana Amoorea akan bertindak membuang segala toksin yang terdapat didalam lapisan kulit anda. Namun dengan adanya Tea Tree Leaf Oil yang terkandung pada AMOOREA ia akan membantu mengecutkan jerawat dan terus merawat jerawat dengan cepat. Jangan Panik jika jerawat banyak keluar kerana itu adalah tanda pemulihan atau dikenali "Healing Process".

Jerawat juga akan keluar jika anda ada masaalah "Resdung". Jangan Panik kerana ia bersifat sementara dan terus menggunakan Amoorea untuk proses rawatan berterusan. Dengan Mengguna AMOOREA kulit wajah anda menjadi natural dan asli tanpa bergantung dengan terlalu banyak alat kosmetik yang mengandungi terlalu banyak kandungan bahan kimia, sintetik dan AHA/Hydroquinoine.

Dengan AMOOREA anda akan rasakan kulit anda menjadi lebih tegang dan kenyal, lebih halus dan licin dan menjadi lebih cerah dengan warna yang serata. Inilah pengalaman ramai orang yang telah menggunakan produk Amoorea

LIHATLAH HASIL DARI MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN AMOOREA!!!

cuba dahulu baru tahu.... setelah cuba anda pasti tidak kecewa!!!!

Untuk sebarang pertanyaan, call/sms saya 019-3419702

No comments:

Post a Comment